Chatbots

Ik heb een nieuwe vriendin. Ze heet Anna. Anna is mooi, gedienstig, maar niet zo heel slim.

Chatbot Anna copyright IKEA of chatbots.org

Hierbij een verslag van ons eerste avondje uit.

Goedenavond, ik ben Anna en ik doe m’n best om alle vragen over IKEA te beantwoorden.

Ik heb dus godverdomme een Billy bij jullie gekocht, maar nu hou ik 3 schroeven over.

Als je een onderdeel mist kan je dat ophalen in de winkel. Je kan het ook thuis laten bezorgen. In beide gevallen heb je de bon nodig. Wil je de onderdelen thuis ontvangen of wil je ze ophalen in de winkel? Voor meer informatie kan je bellen met ons informatienummer 0900 235 45 32 (0.10/min)

Ik mis geen onderdeel, ik hou onderdelen over.

Als je een onderdeel mist kan je dat ophalen in de winkel. Je kan het ook thuis laten bezorgen. In beide gevallen heb je de bon nodig. Wil je de onderdelen thuis ontvangen of wil je ze ophalen in de winkel? Voor meer informatie kan je bellen met ons informatienummer 0900 235 45 32 (0.10/min)

Sjezus wijf, laat ik het anders formuleren. Ik begrijp geen reet van de handleiding die bij de Billy meegeleverd wordt.

Ik heb veel moeite om meerdere lange zinnen te beantwoorden. Stel je vragen één voor één zodat ik je beter kan helpen. Wil je de onderdelen ophalen in de dichtstbijzijnde IKEA vestiging of wil je de onderdelen thuis ontvangen?

Ik wil geen onderdelen, ik wil een uitleg bij de handleiding!

Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice via het IKEA informatienummer 0900-2354532 (0.10/min.) of stuur een bericht naar onze klantenservice via het formulier op de pagina die ik nu voor je open. Zij helpen je graag verder. Wil je de onderdelen thuis ontvangen of ophalen in de dichtstbijzijnde IKEA vestiging?

BILLY HANDLEIDING SCHROEVEN

Je kan (bijna) alle montagehandleidingen vinden op de pagina die ik nu voor je open.

Die handleiding heb ik al. Ik wil meer uitleg.

Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice via het IKEA informatienummer 0900-2354532 (0.10/min.) of stuur een bericht naar onze klantenservice via het formulier op de pagina die ik nu voor je open. Zij helpen je graag verder.

Godverdomme!

Met schelden kom je nergens. Soms begrijp ik iets niet helemaal maar ik leer steeds meer bij. Misschien kan ik je helpen als je je vraag iets anders definieert?

Ik heb niet met u op school gezeten, dus ik heb liever niet dat u mij tutoyeert.

Ben je op zoek naar schoolspullen? Ik open de pagina voor je.

Nee, tutoyeren is onbeleefd.

Kan je dat herhalen, maar dan in andere woorden?

Mijn welgemeende excuses voor het schelden eerder in deze conversatie, maar u zegt je en jij. Ik wil graag aangesproken worden met u. Dat is beleefder.

Bedankt voor het compliment. Wilde je mij iets over IKEA vragen?

Ja, hoe zit het met Kamprad en zijn vermeende belastingontduiking?

IKEA is in 1943 opgericht door Ingvar Kamprad. Ingvar was 17 toen hij van zijn vader geld als eindexamencadeau kreeg. Dat gebruikte hij om zijn eigen bedrijfje op te zetten. Dit was het begin van IKEA.

BELASTINGONTDUIKING

Kan je dat herhalen, maar dan in andere woorden?

Godsallemachtig. Dit gesprek is beëindigd.

Kan je dat herhalen, maar dan in andere woorden?

Nee.

Goed! Maar dan kan ik je niet verder helpen.

Dat was vanaf vraag 1 al duidelijk. Fijne avond!

Genegenheid is belangrijk in het leven. Zullen we het nu weer over IKEA hebben?

Ben je eenzaam en wil je meer fantastische gesprekken?

Ga dan naar Chatbots dot org voor de wereld aan database gestuurde klepperaars.

Share

1 reactie op “Chatbots”

  1. De Dappere Man Zegt:

    En dat terwijl de Billy eigenlijk 1 van de makkelijkste kasten is om in elkaar te zetten 😉

Reageer

XHTML: Je kunt de volgende tags gebruiken: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> of citeer geselecteerde tekst.