Schaapachtige reclame
Naast tv- en radiocommercials, billboards, bushokjesreclames, autoreclames, fietsreclames, vliegtuigreclames, banners, folders, krantenadvertenties, spam, verkopers aan de deur, callcenters, sponsoring, zappelins, spandoeken-achter-vliegtuigjes, boomerangkaarten, aanplakbiljetten, evenementenpodia en sluipreclame, hebben ze nu wat nieuws bedacht: reclame op een schaap.
Ook gezien op Ajay, maar dat wordt vast niet erg gevonden
14 april 2006 @ 17:45 -
En raad eens wie er als eerste mee in zee zijn gegaan! 😀 Damn, wat levert dat een publiciteit op zeg.. 🙂
15 april 2006 @ 19:33 -
Zielig!!! Hoe zou je het vinden als je ineens een dekkleedje over je heen kreeg met Hotels.nl erop? Niet leuk he? Dus daar kun je dan wat van zeggen he? En dan gebeurt het dus mooi niet! Maar zo’n schaap… die loopt ondertussen mooi voor lul. Of ‘ie het leuk vindt of niet. Dat weten we dus niet.
Mopper mopper kapitalisme mopper doordringen commercie in het daaglijks leven mopper vroeger was alles beter toen was een schaap gewoon een schaap geen wandelende reclamezuil. mopper
16 april 2006 @ 14:25 -
Schapen (en ook paarden en koeien) lopen wel vaker met een dekje.. Het enige verschil is dat deze dekjes voorzien zijn van shirtsponsering! Het is zelfs beter voor die schapen: er zit een laagje tussen waardoor insecten geen eieren e.d. in de huid kunnen leggen en het beschermt de schapen tegen prikkeldraad verwondingen!
Komt nog eens bij dat het niet puur commercieel en kapitalistische is: boeren krijgen een vergoeding per schaap (zodat de economische waarde van de schapen ineens geen 0 euro meer is) en een deel van de opbrengst gaat naar een goed doel: een dak- en thuislozen opvang in A’dam in deze.
16 april 2006 @ 18:21 -
En wat vindt dat schaap ervan?
17 april 2006 @ 10:28 -
Een schaap heeft niets te vinden.. had ie maar geen schaap moeten worden..
17 april 2006 @ 12:18 -
Blaat!