Nu ook verkrijgbaar in Frankrijk: Vertrutting
Het Franse Office de Tourisme heeft deze week, een half jaar na de introductie, het logo voor de promotie van het toerisme naar Frankrijk aangepast. Aanleiding is de kritiek op het logo dat als té pikant werd ervaren.
Ondanks de recessie gaat het dus toch goed met de export van het Nederlandse product!
13 januari 2009 @ 18:23 -
Moest eerst het artikel goed lezen en 10x kijken voordat ik het überhaupt zag (met moeite en veel fantasie trouwens). Ik ben kennelijk een domme botte boer.
14 januari 2009 @ 06:43 -
[quote comment=”47496″]Moest eerst het artikel goed lezen en 10x kijken voordat ik het überhaupt zag (met moeite en veel fantasie trouwens). Ik ben kennelijk een domme botte boer.[/quote] Tu est correct!
14 januari 2009 @ 22:07 -
Thanx maaahaaan.
16 januari 2009 @ 00:48 -
Ik vind hem geweldig! Daar heeft vast iemand goed om gelachen bij het ontwerpen er van!